torsdag 28 april 2011

Bara städet kvar

Nu har vi flyttat till vårt tillfälliga boende... en 2:a på 63 kvm. Vi lämnar ifrån oss nycklarna till bostadsrätten på lördag, så imorgon blir det till att städa städa städa... puh... kommer att vara helt slut imorgon kväll. Samtidigt som det känns lite vemodigt och konstigt att flytta så är det skönt att det är gjort nu. Dessutom väntar något bättre... mot nya äventyr!!!:)

Vi var i huset idag... snickaren var i full fart med att sätta upp gipsväggar. Elektrikern är inte riktigt färdig än men snickaren trodde att han skulle vara färdig imorgon. Han sa också att de skulle börja med målningen nästa vecka. Vi får väl se när det blir blir av. Nu kan man se hur stora rummen kommer att bli... i huvudet hade jag redan möblerat... hihihi

Tyvärr bli det inga bilder på dagens besök i huset... jag glömde kameran hemma!!
Kanske tar jag mig en tripp dit imorgon och tar bilder när vi tar lite rast från städandet;)

Trevlig helg
Det ska jag ha... Tjingeling

0 kommentarer:

Skicka en kommentar


  • Tomt: 1364 kvm
  • Grund: Gjuten platta med golvvärme
  • Boyta: 135 kvm
  • Takutformning: Sadeltak
  • Fasad: Stående panel
  • Antal rum: 5 rum + kök
  • Öppen planlösning mellan kök och vardagsrum
  • Garage: 35,3 kvm sitter ihop med huset


Allrum (1) Badrum (16) Garage (2) Grunden (5) Huset (33) Klädvård (2) Kök (13) LB hus (3) Lilla WC (7) Planlösning (4) Tomt (6) Vardagsrum (5) Övrigt (6)

V. Använder Blogger.